Spis treści
Wstęp 5
Rozdział I. Sektor małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce oraz specyfika firm rodzinnych według raportów PARP. 7
1.1 Sytuacja sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. 7
1.2 Znaczenie sektora małych i średnich przedsiębiorstw. 12
1.3 Specyfika firm rodzinnych. Pozytywne i negatywne strony prowadzenia działalności o charakterze rodzinnym. 16
Rozdział II. Ocena skuteczności działań marketingowych w świetle literatury. 19
2.1 Ocena skuteczności reklamy. 21
2.2 Ocena skuteczności marketingu bezpośredniego. 26
2.3 Ocena skuteczności promocji sprzedaży. 35
Rozdział III. Różnice pomiędzy planem opracowanym a ostatecznie wdrożonym. 38
3.1 Skrótowe przedstawienie opracowanego planu marketingowego. 40
3.2 Przedstawienie zmian dokonanych w planie marketingowym. 46
3.3 Przedstawienie kluczowych elementów wdrożonego planu marketingowego. 50
Rozdział IV. Ocena skuteczności i efektywności wdrożonego planu marketingowego. 63
4.1 Działania marketingowe w percepcji klientów – badanie ankietowe. 63
4.1.1 Charakterystyka respondentów. 63
4.1.2 Wyniki badania ankietowego. 65
4.1.3 Wnioski z przeprowadzonych badań 70
4.2 Ocena efektywności poszczególnych działań marketingowych. 72
4.3 Całościowa ocena efektywności planu marketingowego. 85
Zakończenie 87
Bibliografia 89
Spis tabel 91
Spis ilustracji 92
Kolejne fragmenty pracy już wkrótce!
Kolejne fragmenty pracy już wkrótce!
intersuje mnie jak wygląda rozdział 3. można liczyć na zamieszczenie?
OdpowiedzUsuńWygląda na solidną pracę magisterską. Polecam przy okazji stronę pisanie prac
OdpowiedzUsuń